Zo valt uw bedrijf op met de juiste buitenreclame!

buitenreclame

Zo valt uw bedrijf op met de juiste buitenreclame!

Tips om op te vallen met buitenreclame

Als ondernemer doet u er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat uw bedrijf goed opvalt. Dat doet u onder andere met mooie buitenreclame. In dit blog vertellen we meer over veelgebruikte soorten buitenreclame en hoe u ervoor u kunt zorgen dat uw bedrijf opvalt.

Gevelbelettering

Het is in eerste instantie belangrijk om te laten zien waar uw bedrijf is. Daarom kiezen veel ondernemers voor gevelbelettering voor u hun pand. Enkele zaken waar u op moet letten bij het ontwerpen van goede gevelbelettering zijn:

• De kleur: kies voornamelijk voor kleuren die een contrast vormen voor de achtergrond en de letters
  • Het lettertype: houdt het simpel zodat de tekst goed te lezen is
  • De grootte van de letters: van een afstandje moet de tekst goed leesbaar zijn
  • De afstand tussen de letters: dit is een doeltreffend middel om de leesbaarheid te vergroten
  • Eventuele verlichting van de letters

Raamstickers, folie en doeken

Gevelbelettering is niet de enige manier waarop u uw pand kunt laten opvallen. Dit kan namelijk ook door middel van raamstickers, folie voor op de ramen of doeken die u tegen de gevel hangt. Hiermee kunt u iets creatiever zijn. Op een doek of met een raamsticker kunt u namelijk meer tekst kwijt. Maar een goede afbeelding zegt vaak nog veel meer! Daarom is een doeltreffende afbeelding nog de allerbeste optie.

Billboards en omheiningen

Ten slotte willen we nog de buitenreclame benoemen die niet tegen uw pand staat, maar die u daarbuiten neer kunt zetten. Een billboard is bijvoorbeeld een erg goede manier om aandacht te trekken voor uw onderneming. Maar u kunt ook creatiever denken. Heeft u bijvoorbeeld een terras dat u wilt omheinen? Kies dan voor een omheining met tekst om nog duidelijker naar uw klanten te kunnen communiceren.

Wat is uw gouden tip voor buitenreclame? Deel hem met onze lezers via het contactformulier!

admin update

Laat je bericht achter